Followers

Sunday 5 August 2012

Ostatnie zakupy, vol. 3

Dziś przed wami moje najnowsze nabytki, które w końcu do mnie przyszły. Obecnie czekam na kolejną porcję, ponieważ znowu zamówiłam. Chyba uzależniłam się od ebay'a ;D

Kabuszony, chyba, bo nie mam pojęcia jak to się nazywa, do Kamei. Dwa rodzaje ;)


Szpilki z pętelkami, bo długie szpilki prawie mi się skończyły, oraz zestaw 150 łyżeczek, za uwaga, zawrotną cenę, niecałego funta, czyli ok. 5 zł ;D


Szklanki do lodów ;D


A to już zakup w moim lokalnym sklepie. Zupełnie nie w moim stylu, ale zakochałam się i postanowiłam kupić, jako że był sporo przeceniony ;D


Kolejna e-bay'owska zdobycz. Nausznica w kolorze brudnego złota, w kształcie węża. Ostatnio mam manię na nausznicę ;d Teraz będę miała problem z podjęciem decyzji, którą założyć.


I śliczne kolczyki pawie ;D


Przyszły też od mnie łańcuszki do naszyjników, ale nie chciałam już być tak szczegółowa ;D

14 comments:

  1. Przydatne rzeczy. :) Świetna okazja z tymi łyżeczkami, ja nigdy nie mogę trafić w okazję. :(

    ReplyDelete
  2. 150 łyżeczek? o kurcze!
    Ale zakupy zrobiłaś!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nom ;) najsmieszniejsze jest to, ze wszystkie aukcje z mniejsza iloscia dokladnie tych samych byly drozsze, niz 150, plus koszty wysylki, a te byly taniutkie i wysylka darmowa ;)

      Delete
  3. fajne zakupy :D długo czekałaś aż przyjdą?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niektore o dziwo przyszly po 5 dniach, na inne czekalam ok. 20. Ale zazwyczaj w okolicach 10,14 dni, czyli jak na przesyłki z Azji, to nie jest źle ;D

      Delete
    2. To bardzo szybko :D Ja czasami na przesyłkę z Polski czekam dłużej :D

      Delete
  4. Aż nabrałam ochoty na zakupy :)

    ReplyDelete
  5. te pawie naprawdę śliczne :)

    ReplyDelete
  6. fajny blog ^^
    ładne rzeczy ;)
    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  7. ale piekności :) nausznica świetna :)

    ReplyDelete
  8. Ahh.. Kocham zakupy !!! :D

    ReplyDelete
  9. Wąż jest najlepszy;)

    [ largosviajes ] - Opowiedz innym o swojej najlepszej podróży na moim blogu.

    ReplyDelete
  10. Zakupyyy... Ohhh super udane widać ;D
    Zapraszam na głosowanie: Fox--trap.blogspo.com

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Google+