Followers

Wednesday 15 August 2012

Dzień 7. Twój dzień - zdjęcia.

Dzisiaj post niemodelinowy. Jako, że wciąż mam trochę postów z serii 'wyzwanie modelinowe' do opublikwoania.
Dzisiaj mój dzień w zdjęciach.
Mam nadzieję, że was nie zanudzę ;)

Wczoraj miałam wolne, więc stwierdziłam, że to świetna okazja, aby zrobić kilka zdjęć ;)

Moje wolne, oznacza leniuchowanie, wstałam więc grubo po 11, powoli wlokąc się pod prysznic. Kiedy wróciłam, czekało na mnie pyszne śniadanko i moja ukochana herbata z cytryną. Jednak kiedy przypomniałam sobie o zdjęciach, herbata była już wypita, więc ukradłam kubek z kawą i kawałkami czekolady od mojego mężczyzny ;D


Natsępnie wybrałam się na basen ;) Kryty oczywiście, bo morze jest za zimne, aby w nim pływać. Brrr.  Na zdjęciu tor i boiska przy basenie, a po prawej budynek basenu i siłowni.


W drodze powrotnej nie mogło zabraknąć zdjęć przyrody, np. motylka z poprzedniego posta.



Powrót do domu oznaczał chwilę dla bloga, czyli lepienie, tworzenie i wrzucanie notki, a także komentowaniem blogów ;D


A następnie oddałam się cudownej czynności, czyli nadrabianiu odcinków True Blood, w końcu jestem na bieżąco i nie mogę się doczekać nowego odcinka. Szkoda, że tylko dwa do końca serii ;/


Dzień wciąż był wspaniały, więc wraz z moim mężczyzną postanowiliśmy wybrać się nad morze. Akurat rozpoczynał się przypływ.



Po powrocie do domu, zjadłam szybką kolację. Nie chciało nam się nic gotować, więc korzystałam z niezawodnych zupek chińskich ze sklepiku chińskiego ;D


Pogoda była idealna, wiec wieczorem wybrałam się pobiegać, aby następnie poczytać książkę.


Na koniec dnia, wieczór ze znajomymi ;)



Szczerze powiedziawszy myślałam, aby dodać moje zdjęcie, lub chociaż kawałęk, ale stwierdziłam, ze chyba nie jestem gotowa, aby ujawniać swoją twarz ;D
I tak, wiem mój dzień nie jest jakoś specjalnie ekscytujący, wybaczcie wianie nudą ;D

2 comments:

  1. Haha Brudny Harry jest niezłe :D A zdjęcia świetne :D Szczególnie ta zupka ;p

    ReplyDelete
  2. Fajny post, w ogóle 30-dniowe wyzwania są spoko :D Zapraszam do siebie, wprawdzie nie zajmuję się tylko modeliną, ogólnie wszelkiego rodzaju handmade'ami no i zaczynam dopiero w blogosferze :D alee mimo wszystko zapraszam ;) http://izowyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Google+