Followers

Thursday 21 June 2012

Tęczowe, żelkowe misie

Eureki tym nie odkrywam, ale jako, że wszyscy uwielbiamy żelki (ja swoje wegetariańskie), to postanowiłam zrobić serię misiów. W tym momencie właśnie się pieką, a jutro powstaną z nich 3 tęczowe bransoletki, oraz 5 par kolczyków.
Dzisiaj nie mam już na to siły, jestem po pilates i po basenie, brzuch mnie boli, nogi mnie bolą, plecy mnie bolą. Oby do jutra mi przeszło, czeka mnie 9 godzin w pracy.
PS. Wybaczcie jakość zdjęć, cały dzień leje i jest szaro, a z moim aparatem nie byłam w stanie stworzyć niczego innego.


3 comments:

  1. fajnie że jesteś wegetarianką :>
    zamierzam być w przyszłości ale niestety na razie rosnę no i rodzice :/
    misie są przesłodkie ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dziękuję ;)

      Fakt, ciężko być, jak się ma naście lat. Pamiętam swoje awantury w domu o to, że mięsa jeść nie będę i basta. Mimo, że mam już 21 lat, jak przyjeżdżam do domu, to i tak ciągle słyszę, że powinnam jeść ;) Ale powodzenia w przyszłości, jeśli zdecydujesz się na zostanie wege ;D

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Google+