Followers

Thursday, 14 June 2012

Powrót na blogspota


Bloga założyłam dawno, dawno temu, jednak nadmiar nauki i pracy skutecznie odciągał mnie od blogosfery. Jednak kiedy rok akademicki zakończony, wakacje 'teoretycznie' w toku, teoretycznie, bo wciąż pozostaje praca, blogowanie czas zacząć.
Przygodę z modeliną zaczęłam jakieś trzy lata temu, jednak po niedługim okresie musiałam przerwać ze względu na brak czasu. Postanowiłam jednak powrócić do tego co sprawia mi przyjemność. Modelina zamówiona, bigle, koralki, itp. odnalezione w domu, więc prace czas zacząć.
Na dobry początek przedstawiam wam, mój pierwszy twór, zrobiony dobre trzy lata temu. Byłam z niego bardzo dumna i mam nadzieję, że moje następne prace będą jeszcze lepsze.

 

Pozdrawiam
Virginia

No comments:

Post a Comment

Google+