Followers

Thursday 30 May 2013

Rozowa bransoletka


Ech, dzis ostatni dzien wolnego, a ja jestem zawalona praca. Mam zlecone dwa tlumaczenia i mam dosc spore zamowienie na kolczyki (z tego akurat sie ciesze). Na wykonanie kolczykow mam ok. 2 dni, wyrobie sie bez problemu, a nastepnie leca one do Stanow (znowu!), tym razem jednak beda dostepne w sklepiku z bizuteria. Uwielbiam etsy ;D Wybaczcie, ze tak sie chwale, ale naprawde cieszy mnie fakt, ze komus spodobalo sie to, co robie, na tyle, aby sprzedawac to u siebie. 

A poza tym, wczorajszy dzien obfitowal w rozne dziwne wydarzenia. Np. poranna pobudka, ktora zafundowal mi alarm przeciwpozarowy. W mieszkaniu powyzej zaczelo sie palic. A co ja na to? Stwierdzilam, ze pewnie falszywy alarm i spalam dalej, dopiero chlopak zmusil mnie do wstania wpadajac do pokoju z gasnica, ktorej probowali uzyc, ale ogien byl za duzy, mowiac mi, ze mam wstawac i wyjsc na dwor, bo zaraz bedzie straz i kazali wyjsc. Zeby bylo bardziej dramatcyznie, palilo sie w kuchni, ktora jest tuz nad nasza sypialnia. 
A wiecie, co ja zrobilam? Stwierdzilam, ze mam czas, aby sie ubrac i zlapac kota. No przeciez nie wyjde nie ubrana na dwor, a kota nie zostawie w domu. Moj chlopak byl tak zszokowany tym, ze mi sie nie spieszy, ze nie wiedzial co powiedziec. 
Wiem, zachowalam sie naprawde glupio, ale bylam tak zaspana, ze chyba powaga sytuacji do mnie nie docierala. 
Na szczescie skonczylo sie na spalonej kuchni, ale gdyby nie probowali gasic tego gasnica przed przyjazdem strazy, to strazacy powiedzieli, ze zajalby sie caly pion i dachy sasiednich budynkow. Mam chlopaka bohatera ;D
I wiecie co, wczesniej narzekalam, ze wszedzie w UK sa alarmy przeciwpozarowe i gasnice w mieszkaniach, ale okazalo sie, ze jest to bardzo uzyteczne i nigdy juz nie powiem zlego slowa, na brytyjska paranoje na punkcie przepisow przeciwpozarowych.
Niemniej koncze zrzedzenie, dla was rozowa bransoletka.





6 comments:

  1. Pożar?! Na szczęście tylko kuchnia!
    Piękna bransoletka!

    ReplyDelete
  2. Ale się przestraszyłam, jak napisałaś "pożar" !!! A jeżeli chodzi o bransoletkę to piękna *___*

    ReplyDelete
  3. Śliczna... a ten sznureczek, dodaje jej uroku C:

    ReplyDelete
  4. śliczna!
    Zapraszam do wzięcia udziału w candy na moim blogu:
    http://pinku-art.blogspot.com/2013/06/candy-candy-candy.html

    Pozdrawiam,Ola ;)

    ReplyDelete

Google+