Followers

Tuesday 25 December 2012

Gotycka Kamea

Wesołych świąt wypadałoby wam pożyczyć ;) Pachnie mi mandarynkami i chyba zaraz zjem ciasto, albo nie sałatkę, albo nie... Mam, aż we rzeczy zrobione, bo jam ateistka ;) A te dwie rzeczy zrobione dla przyjemności jedzenia ;)
Nic to gotycka kamea przed wami i ponownie misiowy żelek z transparentnej FIMO, oraz garstka, a właściwie resztka miśków. Było ich trzy razy więcej, ale na e-bay'u przed świętami szły jak woda <szok>
Miłego dnia wam życzę i uciekam robić research, bo niedługo trzeba oddać. Co z tego, że zajęcia mam dopiero 1 lutego, co z tego, że 24 i 25 stycznia dwa, ogromnie trudne egzaminy, co z tego, że research mam oddać 28 stycznia, co z tego, że mam dwie pracę, czas na lepienie musi się znaleźć ;D 




3 comments:

  1. Też jestem ateistką ;)

    Piękna kamea. :)

    ReplyDelete
  2. Moja przyjaciolka tez jest ateistka a obchodzi boze narodzenie :D ale ona jest inna :3
    Fajny naszyjnik , zapraszam do mnie :)) moje-modelinowe-inspiracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ... O_o świetnee! a tak wgl to Zapraszam na nowo założonego bloga dotyczącego kreatywnych wyrobów z modeliny! Obserwuję i liczę na to samo ;* http://modelinooowy.blogspot.com/ zazdroszcze Ci talentu

    ReplyDelete

Google+