Followers

Wednesday 12 December 2012

Egzamin SPSS i pączkowe tFory

Wiem, wiem, macie dość moich pączkowych tForów. Niestety mam ich całą masę, a obecnie nie mam czasu na lepienie niczego nowego, ponieważ cały czas jestem w pracy, a jak nie, to jestem w pracy w domu, czyli tłumaczę teksty na zamówienie. Nie wiem, dlaczego teraz tyle ludzi potrzebuje tłumaczeń. Nie żebym narzekała na dodatkowy przychód, co to, to nie ;)
Co jeszcze, w momencie, gdy wy czytacie tę notkę, ja prawdopodobnie siedzę na egzaminie semestralnym z programu zwanego SPSS, czyli programu do analizy danych i robienia obliczeń w psychologii. Trzymajcie kciuki ;)
W ogóle zupełnie zapomniałam, że w centrum sztuki mojego uniwersytetu dwa razy w roku organizowane są wystawy rękodzieła, które trwają przez 3 miesiące i odwiedzający mogą kupić co chcą. Zupełnie zapomniałam się zgłosić. Ale na pewno zgłoszę się na wiosenne ;)

 



1 comment:

Google+