Followers

Tuesday 24 June 2014

Tutorial na kokardkę - Rainbow Loom

Hej, Filmik w końcu się załadował i zdjęcia wrzucone.  Szczerze nie spodziewałam się filmiku, który ma 700 mb, ale nie ma tego złego, ponieważ jakość sie poprawiła. Okazało się, że mój nowy telefon ma lepszą kamerę, niż aparat, który kupiłam we wrzesniu @__@ Praktyczne :)

Przy okazji zapraszam na mojego aska i instagrama :)

Tak więc dzis obiecany tutorial na kokardke wykonana z Rainbow Loom :)
Filmik możecie znaleźć, jeśli kliknięcie na poniższe zdjęcie, a jeszcze niżej znajdziecie tutrial zdjęciowy :)

Pierwszy raz robiłam tutorial zdjęciowy na Rainbow Loom i jest dużo trudniejszy do przygotowania, niż zdjęciowy, ale mam nadzieję, że udało mi się wyraźnie pokazać o co chodzi :)


Z reguły wykonuję kokardki przy użyciu jednego koloru, ale żeby pokazać wyraźnie, użyłam trzech :)


Nakładamy gumki w następujący sposób .










Bierzemy dwie ostatnie, czerwone gumki i zakladamy je jako cap bands, ktore beda nam trzymaly kokardke :) Owijamy je 3 razy wokol ostatnich slupkow.


A teraz czas naprzeplatanie. Musimy obrocic nasz loom, tak aby czerwone cap band znajdowaly sie jako pierwsze przed nami. Nastepnie Wkladamy szydelko do srodka i znajdujemy niebieska gumke. Lapiemy i przepatamy. Wszystkie gumki przeplatamy poprzez wlozenie szydelka do srodka i przeplatanie od srodka.


To samo robimy z biala. 


Tak powinno to wygladac

Nastepnie powtarzamy zdrugiej strony. Gdy to jest już gotowe, przenosimy się na srodkowy slupek i przeplatamy czerwone gumki w ten sam sposob, od srodka.

A nastepnie przenosimy sie na boczne slupki i w ten sam sposob przeplatamy niebieski gumki.

I znowu przenosimy sie na srodek i przeblatamy czerwone gumki na bocne slupki.


Nastpnie, z bocznych slupkow przeplatamy niebieskie na srodkowy.


A pozniej, ze srodkowego, przeplatmy biale na boczne slupki.


Nastepnie z bocznych slupkow, rpzeplatamy niebieskie na slupki na przeciwko. Gdy to zrobimy, nasze gumki powinny wugladac mniej wiecej tak, ja poniżej.


Ostatnia czennność to przeplecenie niebieskich gumek. Tym razem nie przepatamy gumek od srodka,  a laiemy od zewnatrz i przeplatamy do gory.




A nastepnie zaciagamy supełek. Powtarzamy z drugim słupkiem.


Gdy to jest gotowe, mozemy zacząć delikatnie  ściągać nasze gumki. Wystarczy, że je zsuniecie.
Następnie bierzemy dwie białe gumki i nakładamy je na środek naszj kokardy, a następnie oplatamy kolejny raz. 





























3 comments:

  1. jeju słodziutkie one są ;3

    ReplyDelete
  2. A smakowałaś je ;3 ?

    ReplyDelete
  3. Dziękuję, Dzięki tobie umiem robić kokardki i uczę koleżanki jak je się robi...♥

    ReplyDelete

Google+