Followers

Saturday 3 May 2014

Candy Crush, Ask.fm i male zakupy :)

Postanowiłam pokazać wam fragment tego nad czym obecnie pracuje.
Bransoletka z motywem z gry Candy Crush. I co sądzicie?
Wybaczcie, że mnie ostatnio nie ma za często. 8 maja muszę oddać moją pracę dyplomową, a 19 i 21 mam swoje ostatnie egzaminy. Napięcie rośnie i nei mam na nic czasu. Ale obiecuję, po 21 maja zamierzam się poprawić. Slowo :)

PS. Jakby ktoś był zainteresowany, to założyłam aska :)



I małe zakupy na odstresowanie :)

Fimo Air - Light :)


Washi Tape

Kredki Crayola - woskowe. Ostatnio spodobały mi się obrazy tworzone za pomocą roztopionych kredek, postanowiłam spróbować :)


Rainbo Loom
czarne i białe, z brokatem i tie die, czyli dwukolorowe ):

Koraliki - literki


Tylka i rękaw do kremu



2 comments:

  1. Fajne zakupki (pisałam Ci o tym zresztą na yt), jestem ciekawa tej bransoletki!

    ReplyDelete
  2. świetne zakupy, czekam na efekty tworzenia bransoletki ;)

    ReplyDelete

Google+