Followers

Friday 14 February 2014

Guzikowa bransoletka i zakuuuupy ;)


Bransoletka z ostatnio zakupionych pastelowych guzikow na niebieskiej i fioletowej gumce.






I drobne zakupy ;)
Fimo schnace na powietrzu/lub wypiekane w mikrofali (ktorej nie posiadam), do wyprobowania, podobno da sie zrobic swietna bita smietane, a ze sylikonu nie znosze, poza tym, kurzy sie paskudnie, postanowilam wyprobowac nowa metode. Wkrotce pokaze rezultaty.


Zapiecia do bransoletek



Wstazka z wisniami/czeresniami, idealna do letnich wzorow


 Kaboszony M'Ms :) rozowe i pastelowo rozowe ;)



Perelki, ich nigdy za wiele


Karabinczyki, za szybko sie koncza ;)


Zawieszki w ciekawych wzorach, jeszcze nie wiem, jak je wykorzystam, ale przykuly moja uwage i postanowilam je nabyc :)



I znowu szpilki. Ostatnio odkrylam, ze preferuje te z plaska koncowka, nie trzeba sie bawic w klejenie. Ale juz zamowilam, wiec w tym momencie mam w sumie okolo 1000 szpilek. Ale nie ma tego zlego, zaraz po skonczeniu studiow (ach, juz nie moge sie doczekac), planuje otworzenie sklepiku u siebie w miescie, wiec zapas jak znalazl ;)


I brazowy lancuszek, potrzebny do wykonania zamowienia, na ktore zejdzie mi z 6 metrow.


Pistolet do kleju. Oczywiscie, genialna ja, kupilam i zaplacilam, zanim sie zorientowalam, ze nie chcialam na kleje 11 mm, tylko 7 mm, trudno, choc ciezko bedzie mi znalezc kolorowe kleje takiej wielkosci ;/


DVD, 7 funtow za 6 plyt, czyli ok 35 zl. Oplacalo sie :D Stan jak nowe,ze sklepu, ktory odsprzedaje uzywane dvd w idelnej jakosci ;)


5 comments:

Google+