Followers

Friday 28 June 2013

Bransoletka z papryczkami chilli

Jak to jest, ze mam wakacje od poltorej miesiaca, a na nic nie mam czasu. Hmm?

A w ogole, musze sie pochwalic, dwa tygodnie temu minal rok, odkad zaczelam tak na powaznie prowadzic bloga. W tym czasie, dzieki wam bylo ponad 20 000 wyswietlen, 193 obserwatorow, ponad 1200 komentarzy i prawie 300 postow. W miedzy czasie, udalo mi sie zalozyc fanpage'a na facebooku, sklepiki na etsy i dawandzie, zwiekszyc swoja dzialalnosc na ebay'u i deviantarcie. A co najwazniejsze, dzieki temu co robie, zyskalam poczucie, ze niektorym sie to podoba i coraz wiecej osob, chce nosic bizuterie wykonana przeze mnie. Niesamowite uczucie.

Ale koniec zrzedzenia, dzisiaj bransoletka z papryczkami chilli


5 comments:

  1. Gratuluję tych osiągnięć ;D
    A papryczki śliczne ^^

    ReplyDelete
  2. gratulacje :>
    Fajna bransoletka, zrobiłam kiedyś takie kolczyki ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez kiedys robilam, wieeeeki temu, a ostatnio ktos je ode mnie kupil, wiec stwierdzilam, ze zrobie cos wiecej, niz kolczyki ;)

      Delete

Google+