Followers

Saturday 20 April 2013

Śniadaniowa bransoletka + kolejna część zakupów

Robiona na zamówienie ;)
Kilka osób pytało, czy sprzedaję. Tak. Głównie na etsy i ebayu, jednak istnieje możliwość wykonania na zamówienie lub wystawienia na allegro ;)


I wiecie co, wczoraj dodałam post o jednych zakupach zrobionych pare dni temu. A wiecie co zrobiłam wczoraj? Poszłam na zakupy ;) Nie mogłam się oprzeć, aby nie zakupić paru dodatkowych rzeczy ;D No po prostu nie potrafię przejść obojętnie obok czegoś, co wiem, że przyda mi się przy mojej biżuterii ;)

Wykrawaczki ;)
Narzedzia do modelowania 

 Fimo varnish, do lakierowania wyrobów
 Nowy klej, poprzedniego nie bylo w sklepie, mam nadzieje, ze bedzie trzymal rownie dobrze. Dzisiaj testujemy ;)
 Nowa wstążka ;)
 Nowe sznurki do bransoletek, bardzo cieniutkie ;) 
 Gruby sznurek do bransoletek
 Ramka, do ozdobienia na zamowienie
 I wiecie co znalazlam w poundlandzie posypki. Co prawda ostatnie opakowanie z jedna zgnieciona buteleczka, ale zawsze cos (dla nie zorientowanych, poundland to sklep, w którym wszystko kosztuje 1 funta, cos jak sklepy za 5 zł, tyle, że z dużo lepszymi produktami,)
 Mimo, ze mam juz posypki, skusila mnie zelowa konsysnencja niektorych kolorow, np. czerwonego i psatelowego rozu.


Bazy do bransoletek, tym razem moje zamowienie z ebaya.


Koraliki. Ebay.

Lustereczka ;) Chcialam ozdobic to w ksztalcie serca, ale szkoda mi ich, bo sa taaaakie ladne ;) poundland again ;)




1 comment:

  1. bransoletka super, a zakupki pozazdrościć! wróciłam do blogowania zapraszam do mnie! :)

    ReplyDelete

Google+