Followers

Tuesday 27 November 2012

Świąteczny pączek

U wszystkich świątecznie, więc czas dodać coś ode mnie. Świąteczny pączek. Jeszcze nie wiem, co z tego będzie, zawieszka, czy spinka, niemniej coś na pewno ;) Dzisiaj dokańczam blaszkę, ponieważ muszę wypiec wszystko co mam, sprzedałam kolejne 3 przedmioty na e-bay'u i muszę dorobić dwa z nich. Jestem z siebie dumna. Może po świętach wybiorę się na jakieś targi w Walii ;) Brzmi ciekawie. Ktoś z was wie, czy na targi trzeba się zapisywać z dużym wyprzedzeniem? Bo kusi mnie pojechać na jakieś w Polsce, jak przyjadę na święta, jak będę miała przerwę na uniwersytecie. Hmm?



3 comments:

  1. śliczny :)

    Zapraszam do siebie na nowy i poprzedni post ! :) Będzie mi niezmiernie miło jeśli zajrzysz !
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jak fajnie że u Ciebie ktoś kupuje bo u mnie nic :C

    ReplyDelete
  3. Hej, otagowałam Cię na modelinkaartist.blogspot.com,
    ZAJRZYJ, Artist.

    ReplyDelete

Google+