Followers

Tuesday 3 July 2012

Dzień 3 oraz zakupy

Dzień 3, 19-dniowego wyzwania. Twpje inspiracje.
Inspiruję się wszystkim, począwszy od deviantart i innych stron, po zdjęcia przepieknych ciast mistrzów kulinarnych, po biżuterię w sklepach i symbole świąteczne/narodowe. Wszystko może być inspiracja trzeba tylko wiedzieć jak to wykorzystać.

Jeśli chodzi o kolczyki, nie mam dla was nic nowego. Dziś planuję skończyć wypełniać blaszkę, aby móc ją wypiec.
BTW, czy papier do pieczeni jest konieczny, czy można spróbować bez? Jak sądzicie.

Wczoraj uzupełniłam zapas białej modeliny i dokupiłam czarną. Przyszły też moje lampki na ścianę ;) Dziś przyszły buteleczki i bazy pod pierścionki, jednak wciąż czekam na około 5 paczuszek ;)

Moje dzisiejsze zakupy ;D





 
Papiery do pudełek i ten w kropki posłuży jako podkładka do zdjęć ;) Nowy kalendarz na 2013, kulki do kąpieli w dwóch zapachach, szczotka miętowo-różowa, sylikon i karabińczyki (na zdjęciach brak). Bazy do kolczyków i buteleczki, oraz nowe pudełko na półfabrykaty, bo w starych już sie nie mieszczę. Uzupełniłam też zapas białej modeliny i zakupiłam czarną.
Szykuje się wieczór lepienia. Czekajcie jutra ;)'

1 comment:

Google+